Týden, kdy jsme byla bez domova v deseti bodech

27. července 2013 v 17:02 | lina |  Smysluplnější hlody
Jestli vás zajímá report z knižního srazu je nacpán pod bodem 9 :)

chyba byla, že jsem se nedostala na hrad Roštejn! Jako vážně, slubují mi výlet, jak pojedem autem, oni se tam budou někde prohánět na kole a já si dojdu na své oblíbené místo a budu happy. Místo toho jsem dostala zříceninu jménem Landštejn, která až měla něco do sebe, ale je to jen zřícenina. Jen jedna návštěva supermarketu v Hradci. A první věc, kterou jsem udělala po příjezdu domů byla zapnout notebook, uklidit svoje nové knížky do knihovny.

výlety do Telče, protože jeden je too mainstream a kde jsem potkala svoji životní lásku (jmenuje se Skořicová zmrzlina a je úžasná :D). První den jsem si s mamkou střihla prohlídkovou trasu B aka Obytné místnosti (pokud chcete vědět odkud pochází slovní spojení noční(kový) stolek, nebo kdo měl odpakový koš s Napoleonem, rozhodně se tam zajeďte podívat) a druhý den s tetou a Eliškou (ano, byly jsme tam dvě), to byla prohlídková trasa A, tedy Reprezentativní prostory. Někteří turisté nepochopili slova jako - Nefoťte v místnostech - a taky - Nešlapejte na původní dřevěné podlahy - vážně lidi...A taky jsem tam někde ztratila placku Trust me, I'm JEDI....takže jestli jste někdo místní a najdete ji, tak mi ji pošlete, jo? Mám ji ráda :D Dala jsem si každý den pizzu, to máme další dvojku (Jedna byla kuře s brusinkama a nebyla vůbec špatná) Telč je krásná i po xté, když tam jedete. A ještě mám dvě stornované jízdenky, které úpzce souvisí s bodem č. 3

cesty autobusem. První byla ta ze srazu, kdy jsme se nakonec svezly s holkama (Nel-ly a laurdes), které v Brně přestupovaly na Prahu. A ta cesta byla mírně neplánovaná, tedy s Luckou jsme měly počkat v Brně, ale můj otec si usmyslel, že na dovolené onemocní a musí domů (CHLAP!!!) a tak ho máma vezla zpátky a nabrala nás v Brně, tak jsme tam ani dlouho netrčely. Druhé dvě cesty byly ty do Telče a zpátky. V tom klimatizovaném autobuse bylo úžasně, pak jsme vylezly ven a člověk se málem roztekl na místě. Vážně bylo nesnesitelné horko. Do trojky taky patří, že třikrát na nás řvala sousedka (na chatě), že je deset večer, ať laskavě zmlknem, že ona chce spát! Lidi ve Srtmilově jsou příjemní, jak ponožky v létě. A tři je taky počet vystřelených šípů z luku, protože jsem si prostě musela vyzkoušet hru na Robina Hooda, a řekněme si to upřímně, vůbec mi to nešlo (to vážně nemůžu mít ani jednu věc, která mi půjde?)

namalovaná trička, ne moje vlastní, ale pomáhala jsem. Jak už jsem říkala, moje máti je stvoření velmi tvořivé, takže každou dovolenou něco děláme. Letos to opět bylo patlání na trička (dobře sítotisk) a jestli chcete vidět, jak to vlastně vypadá zkuste tento článek. Čtyři je taky počet koní, které jsme si mohla pohladit :D

večerů, kdy jsme grilovali a věřte mi, mám grilování po krk! Do konce prázdnin nechci grilovaný maso/brambory/jinou zeleninu/banán nechci vidět ani z vrtulníku. Pět nás taky jelo zpátky v naší konzervě (čtěte auto, letošním rokem přešlo do kategorie veteránů, nemá klimatizaci, což je jeho jediná chyba) a když se mačkají tři lidi na zadním sedadle, no je to sranda.

bylo knížek, které jsem přečetla jmenovitě, Cavendish Square díl 1, díl 2. díl 3, Poslouchej!, Dareba, Mýslím jen na tebe. To jsou 3 nové a 3 staré :D

lidí, kteří si v Maříži namalovali keramický hrníček. Výlet, který vymyslela moje mamka (taky, koho jinýho by napadlo jet malovat na keramiku). Ale docela mě to bavilo, jen to opět nevyšlo podle mých představ. Tam mám na hrnku kočku a gramatickou chybu.

bylo kopčku zmrzliny. Teda vlastně kopečků bylo sešt plus dvě točené a dvě ledové tříště, ale tak musela jsem to nějak započítat :D Skořicová je vážně nejlepší, úžasná, dokonalá, tak dobrá a osvěžující. No miluju ji :D

knížek, které jsem si přivezla ze srazu. Na sraz jsem vyrazila s kamarádkou už z Brna, kde jsme měly takový mini scuk s Cathy a Anet, potom jsem si to vlakem namířily přímo do Zlína (vlastně přímo ne, v Otrokovicích jsme přestupovali a připojovala se k nám Martina a další). Ve Zlíně na úánu jsme počkali na výpravu z Prahy, která čítala Nel-ly a laurdes. Jenže byla jedna hodina, sraz oficiálně začínal až ve dvě a co teď, že? Tohle za nás vyřešila Syki a Olga, které mávaly z prního patra outletu a kam nás pak pustily a střihli si kolečko Anonymních Alkoholiků. Dobré je, že podle přezdívek znám většinu lidí (jahů, pořád se knižních blogerů bojím, ale ne tolik, protože je tam spousta úžasných a sympatických lidí). Hodinka rychle uběhla (nevím jestli to bylo kvůli těm Hobitům...ach Orlando...) a Loft se otevřel knihomolům. A že jich tam bylo! Sama jsem byla překvapená. Samo, že jsem si nepokecala se všema (vlastně skoro s nikým...shit!), aleee, tak bylo to fajn. Syki nás poinformovala o filmových novinkách podle knížek a pak Tereza z CooBoo s knižním kvízem, kde jsem se chytala jen u obálek, ale tak mám doma Nespoutanou je pěkně rúžová :D No a pak se otevřel outlet. Já si osobně odnesla 8 knih, ale po tom, co jsme to daly s laurdes a Nel-ly dohromady a dostaly tu slevu něco přes 800,- (ještě, že tak), všichni se vrhli na kubulínské knihy a po nich se jen zaprášilo, já šla vyloženě jen po Ukolébavce a Poslouchej (už si hoví v knihovně). Večer jsme zalezli do hospody a tlachaly a pak jsme se svezly autem (Nel-ly a já :D) a pak tlachaly na pokoji.
Foto dne :

je pak piv, které můj nezletilý bratr vypil a to byla ta druhá bečka. Nechtějte p omě, aby si pamatovala kolik vychlasta v té první. Ale na závěr musím dodat, že jsem si dovolenou docela užila a přístí rok prý jeden zase!

1 člověk ohodnotil tento článek.